Endelig en liten smak på sommeren!
Grillen og utespiseplassen er offisielt innviet og jeg føler meg lettere til sinns. Gleder meg til mer sol og sommer!
Her er ukens oppskrifter – litt av hvert som alltid og litt ekstra trykk på festdesserter.
Ha en strålende uke – spis godt!















